Petua Cara Urut Zakar Lelaki Agar Cepat Besar Dan Panjang

Cari petua cara urut zakar lelaki agar cepat besar dan panjang? Kami kongsikan cara mengurut zakar lelaki dengan urutan zakar yang benar berkesan. Teruskan bacaan kerana cara urut zakar ini sangat berkesan dan telah bantu puluhan ribu lelaki mendapat zakar yang besar dan panjang.

Sebelum ini, kami di Segak Menawan, ada kongsikan cara cepat untuk besarkan zakar dengan menggunakan produk yang terdapat dalam kedai online kami. Iaitu dengan menggabungkan penggunaan produk makan dan juga produk urut.

Akan tetapi bukan sembarangan urut, cara urut zakar kenalah betul, barulah jadi hasilnya. Namun itu hari admin tak sempat nak kongsikan video cara urut zakar nya. So dalam post ini kami sharekan cara mengurut zakar lelaki.

Cara Urut Zakar Arab Sudan

Untuk pengetahuan orang arab di sudan dikenali sebagai lelaki yang mempunyai saiz zakar terpanjang didunia. Kepanjangan zakar lelaki arab sudan yang dicatatkan adalah 13 inci dan kalau 7-8 inci tu adalah ukuran normal disana.

Ini kerana amalan mengurut zakar ini telah dilakukan secara tradisional sejak 800 tahun lalu. Jadi hari ini kita akan belajar teknik urutan jelqing yang diperturunkan oleh nenek moyang orang sudan.

Dengan kepanjangan zakar sampai 13 inci jadi tidak hairanlah jika lelaki disana rata – ratanya mempunyai ukuran zakar yang besar dan panjang. Berbanding orang Malaysia (asia) mempunyai saiz zakar normal antara 4 – 5 inci sahaja.

Untuk hamilkan isteri, 4.5 inci sudah mencukupi menurut Dr Ismail Thamby, yang merupakan seorang pakar sakit tuan di Malaysia.

Namun 5 inci kebawah adalah katogeri zakar pendek dan tidak mampu memuaskan pasangan. Kena pula dah pendek kecil pulak, lagilah tidak dapat puaskan pasangan.

Jika Anda Memiliki Zakar Kurang 5 Inci Dan Pasangan Anda Tidak Berpuashati, Pastikan Anda Dapatkan Sizegenix Extreme Sekarang! Berkesan Besarkan Zakar Dalam 2 Ke 3 Minggu Sahaja!

Haha.. iklan sikit.

BTW Tuan – Tuan, cara urut zakar yang kami nak kongsikan ini adalah kesinambungan dari artikel cara besarkan zakar dengan produk – produk besarkan zakar yang kami jual iaitu Bazooka USA, Sizegenix Extreme, Vimax Canada dan Hammer Of Thor.

Produk – produk ini berkesan tetapi hasilnya mengambil masa. Langkah seterusnya untuk cepatkan pembesaran zakar. Kaedahnya adalah dengan makan dahulu produk besarkan zakar ini. Apabila telah capai 3 minggu, zakar akan mulai membesar.

Apabila membesar, pada hari ke 21 hingga hari ke 30 makan produk – produk diatas, pada sebelah malam kita urut pula zakar.

Kelemahan Makan Produk

Produk – produk ni berkesan, ia beri 5mm ke 1cm sebulan penambahan ukur lilit zakar dan panjang zakar semasa tegang. Pembesaran adalah sekata, namun agak sedikit. Dengan belajar cara urut zakar ni, tujuannya adalah untuk dapatkan perkara berikut secara berasingan.

Pertama panjangkan zakar dan kedua besarkan zakar. Teknik ini sudah tentu mempunyai kelebihan dan kekurangan. Sebab jika anda makan produk sahaja, walaupun pembesaran dan pemanjangan zakar adalah sekata tapi kesannya sedikit.

Kekurangannya adalah untuk nak dapatkan besar dan panjang, ia perlu dilakukan secara berasingan. Buat untuk panjang dulu kemudian buat untuk besar.

Kelebihan Teknik Gabungan Makan Dan Urut

Dalam nak besar dan panjangkan zakar, impian anda pasti terlaksana. Ini kerana hasil yang anda terima nanti adalah berkekalan.

Untuk info Admin web ini sudah 8 tahun berniaga produk – produk ini sejak 2013 lagi. Admin sendiri makan dan mendapat pembesaran zakar 7 tahun dulu, dan hasilnya masih KEKAL 3.5 inci penambahan panjang.

Dan inilah rahsia yang admin ingin kongsikan kepada pembaca yang budiman.

Sekarang anda pasti tertanya adakah Admin makan sampai 15 botol untuk dapatkan 3.5  inci (9cm) tersebut, sebabnya sebotol cuma beri 5mm ke 1cm?

Jawapannya, admin cuma makan 6 botol sahaja. Dan inilah yang kami ingin kongsi, kaedah berjimat dan cepatkan pembesaran dan pemanjangan zakar dengan gabungkan makan produk dan urut zakar.

Cara Urut Zakar Agar Cepat Panjang

Macam admin nyatakan diatas, kekurangan teknik ni adalah perlu dilakukan berasingan dan ia dimulai dengan proses panjangkan zakar terlebih dahulu.

Caranya adalah dengan makan mana – mana produk besarkan zakar diatas selama 3 minggu. Dalam 3 minggu biasanya zakar akan mulai besar. Besar dan panjang ni sama sekata. Dan besar sedikit sahaja untuk botol pertama.

Akan tetapi katalah zakar anda sekarang 3 inci, keseluruhan zakar ini dibesarkan dari pangkal sampai kepala.

Anda kena buat urutan jelqing seperti video dibawah

Sila ikuti langkah cara urut zakar berikut

  1. Pastikan anda dah mandi
  2. Mandi air hangat supaya dapat lancarkan peredaran darah
  3. Kalau tiada hot shower, hanya gunakan tower direndam air panas dan tuam kawasan zakar, celah kangkang, pelipat peha pada zakar (kawasan 3 segi zakar), ari -ari
  4. Pendekkan bulu zakar, sebab kalau urut dan tertarik bulu, perit rasanya. Mudahkan kerja pun ya
  5. Urut sebelah malam, sebelum tidur kerana pada masa ini otot – otot sedang relax
  6. Seperti video diatas, mat saleh urut dengan kulit. Akan tetapi saya dapati, dengan lurutkan kulit zakar kebawah guna sebelah tangan, dan sebelah lagi urut jelq adalah lebih berkesan untuk panjangkan isi zakar.
  7. Lagipun memang aim nak panjangkan batang dan bukan kulit zakar, nanti jadi lagi kulup pulak
  8. Waktu urut, buat jari seperti gambar dibawah. Ia dipanggil OK Grip. Grip ketat sedikit sebab tujuannya adalah untuk alihkan isi yang bertambah pada seluruh zakar jadi memanjang.

  1. Urut selama 15 minit atau lebih. Lebih lama lebih baik. Urut kurang 15 minit, anda tidak akan dapat 1 inci sebulan.
  2. Urutan ini dilakukan pada hari ke 21 hingga hari ke 30 anda makan produk diatas. Buat urutan ini 10 hari terakhir anda nak habiskan makan produk.
  3. Bulan kedua anda makan produk 20 hari. Bila isi dah naik bertambah, pada hari ke 21 hingga hari ke 30 ulangi urutan diatas.
  4. Cara ini barulah anda bakal mendapat sebulan 1 inci.
  5. Buat sehingga anda dah dapat panjang yang diingini.
  6. Contoh panjang asal anda 3 inci, dan anda nak tambah 4 inci lagi. Jadi buat step ini selama 4 bulan.
  7. Jangan buat untuk step besarkan selagi anda belum dapat panjang yang diingini. Sebab katalah anda dah buat 2 bulan untuk panjang, bulan ketiga anda buat untuk besar pula. Kemudian bulan ke 4 anda buat panjang semula. Apa yang akan jadi, isi yang membesar bulan ke 3 akan jadi memanjang sebab diurut pada bulan ke 4.
  8. Lepas 4 bulan, walaupan dah alih sebahagian besar isi zakar menjadi panjang, anda akan perasan yang zakar anda lebih besar dari sebelumnya.
  9. Jadi pembesaran masih berlaku, tetapi tidak se-agrasive pemanjangan zakar.

Video diatas pula adalah step cara urut tradisional melayu oleh seorang kenalan Admin yang menawarkan service urut batin. Ini juga adalah cara panjangkan zakar dengan teknik urut tradisional melayu.

Cara Urut Zakar Supaya Cepat Besar

Okey saya harap anda lebih faham keperluan urut jelq seperti diatas. Seterusnya, untuk nak dapatkan besar caranya lebih mudah. Anda hanya perlu makan produk dan HANYA SAPU dan urut 1-2 minit seminggu sekali.

Tapi bukan urut jelq seperti diatas. More kepada “gentel telur” supaya minyak lintah sampai keseluruhan zakar. Tujuannya supaya isi zakar yang membesar tu dapat dikembangkan oleh minyak lintah. Cara ini akan cepatkan pembesaran zakar.

Katalah anda malas nak sapu minyak lintah, no problem. Makan sahaja produk yang anda guna secara konsistan. Sehingga dapat besar yang anda ingini.

Dulu admin hanya buat untuk panjangkan 4 botol dan 2 botol lagi untuk besarkan.

Ya 6 botol sahaja untuk dapat 3.5 inci yang mana sepatutnya perlukan sehingga 15 botol

Cara Urut Zakar Supaya Tahan Lama

Bagi yang menghadapi masalah tahan lama, anda boleh belajar urut zakar seperti video dibawah.

Dalam video cara urut zakar diatas, beliau kongsikan pula cara urut zakar supaya tahan lama. Caranya macam melancap tetapi kalau tengok betul – betul, sebenarnya beliau menggosok pada kepala zakar sahaja.

Tujuannya untuk elakkan kepala zakar menjadi ngilu. Senaman ini perlu dilakukan selalu, tarik nafas, kempiskan perut dan urut kepala zakar. Buat berulang – kali. Cara ini nanti akan bantu anda untuk dapat tahan lama semasa bersama.

Anda suka dengan info cara urut zakar yang anda cari ni? Jika ya jangan lupa klik butang share dibawah artikel dan silakan masukkan komen anda dibawah. Kami sangat mengalu-alukan pertanyaan dan pendapat anda.

Bagi yang berminat untuk mendapatkan solusi yang kami tawarkan iaitu ambil mana – mana produk makan berikut dan masa sama gabungkan urutan zakar, sila klik pada link dibawah.

Jika anda mendapatkan Vimax, Sizegenix dan Bazooka Pills Usa, dengan pembelian 2 botol keatas anda akan terima freegift minyak lintah.

Jom Dapatkan : Vimax Canada, Sizegenix Extreme, Bazooka Pills USA, Hammer Of Thor Italy
Jom Baca : Cara Tambah Air Mani

Nampaknya kita telah sampai ke penghujung. Kami harap anda dapat manfaat dari perkongsian ini. Video cara urut zakar ini sebenarnya masih boleh dimanfaatkan.

Jika anda mahu panjang dan besarkan zakar tanpa menggunakan produk makan tetapi urut sahaja, perkara ini masih boleh jadi kenyataan. Namun anda kenalah urut setiap hari minima setahun.

Ini kerana rahsia kote lelaki melayu yang besar – besar boleh dilihat ditwitter ataupun milik tukang urut batin diatas adalah kerana mereka “RAJIN MENGURUT” setiap hari.

Ini kerana apabila anda berhenti mengurut, zakar anda akan mengecut kembali. Jadi dengan urut selama setahun, sehingga dapat lebih dari yang anda ingini; nanti apabila anda stop mengurut, zakar anda akan kecut sedikit. Tetapi tidaklah kecut habis.

Itu adalah cara sebenar untuk anda yang nak pilih kaedah urut zakar ni. Tapi kalau anda teliti betul – betul, cara urut zakar dan ambil produk makan ni mempunyai banyak kelebihan seperti tidak perlu makan produk dan urut zakar terlalu lama untuk dapatkan besar, panjang yang kekal.

 

4 thoughts on “Petua Cara Urut Zakar Lelaki Agar Cepat Besar Dan Panjang”

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top